[溫書整理] (唔完整嘅)OneNote Overview

OneNote Windows version
OneNote iPad version

出咗嚟做嘢之後,我發現原來都係有好多嘢唔識/唔記得係要巢書,所以你undergrad嘅時候好有心機整嘅notes依家就有用啦!

原本我以為Evernote已經係一個好好嘅溫書整理notes嘅工具,直至我有一日見到有學生拎住一部iPad mini 打notes,而佢用緊嘅就係OneNote,我就俾佢嘅簡潔組織吸引,從而令我將Evernote上面嘅notes搬晒過去OneNote......


兩個app都係有windows同iOS版本,電腦電話平板都用到,而且都係免費提供基本功能,加錢升級就有進階服務,Evernote就係可以離線睇,OneNote我就唔知有咩分別:P

Evernote iPad version

其實我覺得OneNote好似係比較識合jot notes同溫習用,因為Evernote個版面真係唔係太得,你睇吓上邊兩幅圖就知,portrait view Evernote成半版會變咗目錄,得勁窄嘅半版睇notes,當然你可以開嚟睇,但係就會冇咗個overview。

相比下OneNote用落爽好多,有得瀏覽一個大topic下面嘅細topic。我覺得呢個功能好重要,因為溫書其實有個大picture會好好多,有時太過focus一個topic反而會弄巧反拙,唔能夠顧及成個整體,例如你會睇到GI除咗cirrhosis仲有PUD同IBD等topic,而望高啲又會見到medicine除咗GI仲有cardiology同endocrine等等,呢樣嘢係Evernote暫時未能夠做到嘅。

而編輯功能上始終Office出品,OneNote係比較優勝,特別係佢個bullet point唔會好似Evernote咁用到你燥底。Evernote都有特點,就係可以Annotate你插入咗嘅圖片,上堂有相影低咗可以即刻寫嘢上去。

簡單啲嚟講我而家會用OneNote,因為佢真係似番一本電子筆記簿,而且佢Office方式嘅操作的確係比Evernote略勝一籌。當然啦因為我而家唔駛再用呢啲apps(住),呢個review就梗係簡略啲啦,你哋有興趣可以去自己比較下,最緊要係啱你自己溫書用呀嘛:)

留言

這個網誌中的熱門文章

[Intern 入門] 打豆/HepBlock 技巧 Intravenous Catheter

[intern 入門] 實習選擇指南