【Final MB】共勉之

【Final MB】畢咗業之後,每年我都有寫啲嘢去分享我讀書或者實習時候嘅心得。記得當年考final MB前,心情被呢份不安同緊張籠罩著,幸得 the late Professor Leung Sing Fai當時不斷安慰我哋,成為我哋喺漆黑嘅夜空上,掛住嘅一顆明亮引路嘅星星。

雖然今後我哋嘅同學仔痛失咗呢一位前輩,但係我都希望可以借用佢嘅一句 "When it is dark enough, you can see the stars." 為各位正在準備final MB嘅同學打氣。

最後,我都想借片中四位前輩考final MB同做houseman嘅經歷,證明俾大家睇,呢個難關佢哋過到,我哋過到,你哋都一定過到!

二十年後,你都可以尋找到你嘅夢想,幫助到更多病人,共勉之!


留言

這個網誌中的熱門文章

[Intern 入門] 打豆/HepBlock 技巧 Intravenous Catheter

[intern 入門] 實習選擇指南